מתקפת סייבר על ביה"ח 'מעייני הישועה'; המיון נסגר

    אבי יעקב No Comments on מתקפת סייבר על ביה"ח 'מעייני הישועה'; המיון נסגר

    מתקפת סייבר על בית החולים בבני ברק. לפי הודעת בית החולים, המערכות שנפגעו הן מנהלתיות בלבד, ולא נגרם נזק למאושפזים או למכשור רפואי. צוותים של משרד הבריאות ומערך הסייבר נמצאים במקום ומסייעים לטפל באירוע. בית החולים החליט בתיאום עם משרד הבריאות כי לא יתקבלו חולים למרפאות חוץ ולמכוני הדימות בבית החולים. חולים הזקוקים להגיע למלר״ד מתבקשים להגיע לבתי חולים סמוכים.

    צילום: Nati Shohat/Flash90
    21:31
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on איש מירון: "למה לא העמידו מיגוניות בהר?"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמעט שנתיים אחרי המתקפה שהשביתה חלקים גדולים בבית החולים הלל יפה, מתקפה נוספת – על בית חולים אחר: מתקפת סייבר אירעה הלילה בבית החולים מעייני הישועה שבבני ברק, במהלכה הושבתו מערכות המחשב המנהלתיות – כך הודיע בית החולים למשרד הבריאות ולמערך הסייבר הלאומי. לפי הודעת המרכז הרפואי, על פי הידוע עד כה, המכשור הרפואי לא נפגע ולא נגרם נזק למאושפזים. במקום נמצאים צוותים של משרד הבריאות ומערך הסייבר, ומסייעים לטפל באירוע. בבית החולים ממשיכים לקבל חולים כרגיל.

    ממשרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי נמסר כי הם עודכנו במהלך הלילה אודות מתקפת סייבר בבית החולים מעייני הישועה שגרמה להשבתת מערכות המחשוב המנהלתיות.

    מבית החולים ׳מעיני הישועה׳ נמסר עדכון: "מדובר באירוע סייבר מסוג כופרה, שפגע במערכות המחשוב המינהלתיות של בית החולים. האירוע מלווה ע״י משרד הבריאות ומערך הסייבר הלאומי ונמצא בטיפול של טובי המומחים בתחום".

    "נכון לעכשיו", מדגישים בבית החולים, "מדובר במערכות מינהלתיות בלבד וללא כל פגיעה בטיפול הרפואי ובמאושפזי המרכז".

    בשלב זה ובתיאום עם משרד הבריאות התקבלה החלטה לא לקבל חולים למרפאות חוץ ולמכוני הדימות בבית החולים. חולים הזקוקים להגיע למלר״ד מתבקשים להגיע לבתי חולים סמוכים. בשלב זה, לא מפונים חולים לבתי חולים אחרים.



    0 תגובות